Crete

Mano atostogos Kretoje praslinko be galo ramiai. Jei ir planavome pakeliauti ir pasižvalgyti po salą, tai visi planai kaip matant žlugo pirmąją dieną, kai įėjome į vilos, kurioje apsistojome, kiemą. Erdvi pavėsinė, baseinas, vaizdas į jūrą bei į kalnus. Viskas ko reikia, kad aptingtum.

Na, iš esmės, tai ši kelionė ir neturėjo būti super energinga, keliavome su vyro seneliais, kurie ir sveikatos tiek daug jau neturi. Tiesiog mėgavomės vienas kito kompanija, nes paprastai susitinkame gal kokį kartelį per kelis mėnesius.

Fotoaparatą išsitraukiau tik kartą, o ir tai nieko nepafotografavau. Daugiau užfiksuotų įspūdžių pamatytumėt nebent mano instagram paskyroje, telefonas pagelbėjo. 😀 Geriau pagalvojus, prasta iš manęs blogerė. Stebiuosi ir džiaugiuosi, kad jūs vis dar su manimi. Vis ruošiuosi pasitaisyti.

Į štai šį paplūdimį nusileidau du kartus (nes vila, kurioje gyvenome, stovi ant kalno). Vieną dieną įbridau pasimaudyti jūroje. Kitą kartą atėjau vakare paslampinėti aplink, kai jau nebuvo turistų. Nebe sezonas, ramu… Ir visai gera.

Viduržemio jūros pakrantės, žinoma, visur gražios, bet sala, kad ir kiek jos mačiau, neišdildomo įspūdžio nepaliko. Turiu tokią nuojautą, ar teisingiau sakant – labai abejoju, kad dar sugrįšiu į Kretą. Todėl džiaugiuosi atminimui turėdama šias kelias nuotraukas.

Vienas dalykas, kurio gailiuosi, tai, kad prisivalgiau tą savaitę kaip kiaulė. 😆 Nieko gero tas ‘viskas įskaičiuota’, jei nesugebi valdytis, o akys alkanesnės, nei pilvas. Dabar vos užsisegu džinsų užtrauktuką. Reikės daug valios ir pastangų, kad atsikratyčiau to, ko nepageidauju.

One Comment

1. Kietas riešutėlis

Hmmm… Patarčiau aplankyti Amalfi Neapoli vasaros metu arba Vietname esantį Danang, ten labai pigus maistas o Ba Na Hills kalnuose esantis miestelis pastatytas prancūzų, įėjimas 32 doleriai žmogui, užtat ten įrengti atrakcionai ir kalneliai įskaičiuoti į tą kainą, bet maistas atskirai. Nors labai skani prancūziška bagette su vietnamietiškais ingredientais kainuoja 75 centus 🙂 Neapolis labai gražus miestas, tik brangesnis nei Vietnamas, įspūdingesnis nei Kreta 🙂